Marka kimliği geliştirme

Küreselleşme ve gelişen teknolojiyle birlikte kablolu kanallardan internete, cep telefonlarından tabletlere kadar tüketicilere ulaşma yollarında ve piyasaya sunulan yeni ürünlerde önemli bir artış gözleniyor. Böyle bir ortamda rekabetin artması kaçınılmazdır. Bu nedenle firmalar, kendilerine rekabetçi bir avantaj sağlayabilmek için gittikçe artan bir şekilde, sadece öz ürün ve hizmet değil deneysel, duygusal ve estetik faydalar sunma ihtiyacı hissediyorlar. Söz konusu rekabetçi avantaj yaratılmaya çalışırken karşılaşılan kavramlardan en önemlisi; marka kimliği, marka kişiliği ve kurumsal marka olabilme becerisidir. Marka kimliği, tüm özellikleri ile işlevsel, duygusal ya da kendini ifade etme yararlarını kapsayan değer teklifini geliştirerek marka ve müşteriler arasındaki ilişkinin kurulmasına yardım eder.MarkaKimligi Mevcut marka imajının analizi, markanın nasıl algılandığı, hangi bağların markayla ilişkilendirildiği, rakip firmalardan nasıl ayrıldığı, imajın zamanla nasıl değiştiği, imajın pazar bölümlerine göre değişip değişmediği, markanın kişiliğinin olup olmadığı gibi soruları kapsamaktadır. Karemedya Yayıncılık, marka kimliği çalışmalarında, marka-müşteri ilişkilerinde duygusal bir bağ kurmayı hedeflemektedir. Marka kimliği geliştirme sürecinde, verilmek istenen mesajı tüketiciye iletme potansiyeli yüksek; isim, logo ve kurumsal kimlik tasarımlarıyla marka bilinirliğinizi artırmayı hedefliyoruz. Karemedya Yayıncılık; güçlü görsel tasarım ekibiyle, kurumunuz için akılda kalıcı, marka geçmişinden kopmayan ama modernlikten de ödün vermeyen, ürünlerinizle bire bir duygusal bağ kurabilen kurumsal kimlik çalışmalarıyla fark yaratmanıza katkıda bulunuyor.